Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Tok kortison sprøyte i går for allergien. Var liksom mitt siste håp, men neida, alt jeg føler fra den er en stk. utrolig vond skinke!! Yeahj:-S Ingen effekt den heller. Er så jævla møkk lei av å sitte inne når det er pent vær, kan jo ikke oppholde meg ute mer enn 5 min. Hvis ikke den vaksinen hjelper til året, som jo er den siste utvei, så må jeg jo helt ærlig talt kjøpe meg bolig i sydligere strøk og oppholde meg der i sommerhalvåret, uten tøys. Legen sa igår at hun ikke hadde opplevd maken.. Hele dagen må jeg gå med solbriller, også inne i perioder, dersom støv er kommet inn! Helvetes jævla allergi, hater den så intenst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er så skuffa!
Torpekjærringa Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 hei Tonje ! Svarte deg i går også .... men du så kanskje ikke svaret? Du må prøve å være litt tålmodig...vet det er lett å si ....... Men sprøytene tar ofte en 2-3 dager før du merker forskjell ) på meg virker de iallefall ! Selv om jeg i perioder må bruke både øyedråper & nesespray i tilegg ! XXX fingrene for at du også får bra virkning, vennen !!
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Ohh, nei, det så jeg ikke:-p 2-3 dager ja.. Da får jeg smøre meg med tålmodighet et par dager til da!! Naboen min sa en dag vetdu... Jeg bare venter og venter, he he. Tar både medisinen, øyedråper og nesespray ved siden av nå da, men hadde håpet at det tok bort alt jeg vetdu. Takk for svar vennen. Bra med deg og dine?? Kos
Torpekjærringa Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Nei, ikke noe moro med allergi dritten ( jeg ble faktisk litt bedre etter nr 2 ble født jeg ....så du får sette igang ...hihi ! Alt bra her - ser frem mot ferie hele gjengen ) stor klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 He he, ja du sier noe der!)) Ja, ferie er DIGG!!! Kose dere masse vennen.. Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå