lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 fant en gang kule siklesmekker på nett, lignet litt på et skjerf. men husker ikke hva nettsiden heter. noen som kan hjelpe meg?
Lillespireengangtil Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Kan ikke hjelpe deg med nettside,men her vi bor så har de masse kule sånne på barnebutikken..Butikken heter knøttene,men er vel det samme som exit..Hvor bor du?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Exit har masse kule siklesmekker som ser ut som knytte trekantskjerf. Noen med tekst og figurer på, andre ensfargede.
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 jeg bor i båtsfjord i finnmark, ingen barnebutikker hær:/ men jeg skal på ferie til steinkjer i nord trøndelag. kanskje jeg finner der:)
Lillespireengangtil Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Kan godt hende det ja,tror ihvertfall de fører exit på den ene butikken på zebrasenteret der..Om ikke så kan du stoppe innom i Mosjøen å kjøpe der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå