Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg lurer på hvorfor man ikke kan være anonym på småtroll 0-1, men bare på småtroll 1-2? Er det fordi vi som har barn mellom 1-2 år er så mye bedre - og liksom skal få lov til å velge selv om vi vil skjule oss bak anonymknappen? Likt for alle mener nå jeg.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Fordi det tok helt av med hets og usakligheter på 0-1, så mod. måtte bare fjerne hele knappen. På 1-2 har tydeligvis folk modnet litt, for det har det gått roligere for seg. Det er brukerne selv som velger hvordan de vil ha det her, og de som lager helvete, lager det for alle sammen - dermed må flertallet ta konsekvensen av at enkelte velger å kvalme seg. Urettferdig, men sant.
Gjest mphs Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Det mener jeg også. Jeg har unger både mellom 0-1 år og 2-3 år og på sistnevne kan man være anonym om man vil det.
fru tekopp Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje litt mye hormoner som suser omkring på 0-1 år? :-) Det roer seg gjerne litt etterhvert....
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Synst det var rart med alle disse merkelige spørsmålene på småtroll 1-2. Men forklaringen er vel at de ikke kan være anonyme på 0-1 og da har vi fått "driten" over til oss. Man blir jo svimmel av systemet her inne. Forskjellige regler for hver side jo. Hvorfor ikke bare stenge ute dem som lager kvalme? Når man har en nettside så bør man ta seg tid til å besøke de forskjellige forumene - og se hvor folk ikke kan oppføre seg, og heller stenge ute enkeltpersoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå