Gå til innhold

PRINSEN MIN ER FØDT :D


N_79

Anbefalte innlegg

Endelig kom det skjønneste lille mennesket til verden i en rasende fart natt til fredag 20 juni 2008..

Torsdag ettermiddag var slik som de fleste andre dager de siste ukene. Hadde tullerier som ikke gikk over i noe mere og gadd ikke å ta tiden da det varierte fra 8min mellom til 16min mellom... Så vi gikk og la oss kl 01 da jeg plutselig fikk en VOND rie helt ut av det blå og litt etter kom en til. Jeg sa til min kjære at jeg måtte ta tiden og det var 3 min mellom hver rie :o og disse gav seg IKKE. Fra å ikke ha det vondt gikk jeg nå og krøket meg i hver rie mens vi fikk vekket min datter og kommet oss ut i bilen. Jeg sa til sambo at jeg var redd de kom til å gi seg og så ble vi sendt hjem igjen, men nå er jeg veldig glad vi kjørte da vi gjorde. Fikk levert Rebecca til mamma og kom oss til sykehuset. Fra vi kom inn døren nede på KK til Sebastian var kommet til verden gikk det 49 minutter. Alle planene mine om å holde meg oppreist for å bruke tyngdekraften, få akupunktur osv gikk i vasken.. Kom inn med 4cm åpning og 10 min etterpå var det 8cm.. Da jeg spurte om smertestillende fikk jeg beskjed om at det hadde vi nok ikke tid til for nå kom han...

Han ble "sittende fast" i åpningen og de måtte klippe (uten bedøvelse) for han hadde fått nedsatt hjertelyd stakkars og endelig kom han..

Da var all smerte "glemt" og jeg var offisielt den lykkeligste mamma i verden. Sebastian veide 3670gram og var 50cm lang, med en hodeomkrets på 37cm (så ikke det minste hodet nei...)

Vil takke for meg her inne. Lykke til til alle dere som fremdeles venter.

Det er like fantastisk å få nr 2 som nr 1..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...