ஜBettyPஜ Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Ska kjøpe Shampo og balsam på nett, men vet ikke helt hvilke. Redken eller Kerastase?
Mom2Two Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg liker best Vidal Sassoon eller Sebastièn. Kjøper hos frisøren. Sikkert lurere å bestille på nett!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har prøvd litt forskjellig, og det merket jeg har vært mest fornøyd med er Redken. Bestiller det over nettet :-)
Mammaen til Isak Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hadde ikke valgt noen av de. Her går det i frisørprodukter fra wella l'oreal og litt swartzkopf.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Favoritt shampoo og balsam er Sebastian, ellers hårprdukter er Big Sexy Hair!
ஜBettyPஜ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Carena: hvor handler du Redken på nett? Sparer du mye på å gjøre det?
Labambie Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Redken er nok det beste mener jeg! ;-) Men Kerastase er også utrolig bra...
Labambie Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Ja,alle shampoer inneholder silikon. Men til forskjell fra butikk produktene er silikonene i frisørproduktene lettløselige i vann og de vaskes greit ut og legger ikke utenpå som ei hinne.... KMS sine produkter er helt uten.
ஜBettyPஜ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Ok! Du har litt peiling skjønner jeg! Hva anbefaler du da? Jeg prøver å spare til langt hår, å vil derfor unngå å klippe det så ofte. Må ha noe som ikke sliter så veldig...
Labambie Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt enten Redken, Kerastase eller Loreal Professionel! Ingen av de sliter på håret. Ingen frisørprodukter sliter sånn sett.. Bare husk at produktet ditt er kjempedrøyt og du skal bruke bittelite. På et langt hår (skulderlangt) så holder det å bruke på str med 1 kronestykke! Husk at håret skal være skikkelig klissklass vått før du har i shampo. Synes du det skummer dårlig vask heller håret 2 ganger. Ikke pøs på mer produkt. Når du skal bruke balsam, klemmer du så godt du kan alt vann ut av håret og har i balsam omtrent fra ørene og ned,eller bare i tuppene om du har kort hår.. Om du har balsam ned i hodebunnen vil håret bli flatt og fort fett.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå