Gå til innhold

Auch auch auch... hva kan dette været????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt abort for snart 5 uker siden... dette skrev jeg igår på et annet forum jeg er på igår :

AU AU AU AUA AUUA AU AUAUAU

Hva i hælvette kan dette være? plutselig fikk jeg drit vondt i livmora.. rett over benet på nutta.. det gjør faen meg vondt nedover i tissen også og helt ut til sideflesket...

AU AU AU AU AU... det er så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

det her er faen meg noe av det vondeste jeg har opplevd...

AU AU AUA AUUAUAUAUA helt sjuke smerter liksom...

Det gjorde så sykt vondt.. aldri opplevd så vonde smerter før.. det var som det vondeste på fødselen min, etter de skrudde av eiduralen...

Dette skrev jeg på samme forumet nå netopp.. orker ikke skrive alt på nytt, så bare kopierer det inn her :

skrev jo igår om de smertene jeg hadde (kjentes ut som det var livmora eller ved eggstokkene) nederst i magen... det gjorde også vondt "inni" tissen på en måte vanskelig og forklare men.. jeg klarte ikke sitte på huk igår, ikke klarte jeg å tisse/sitte på doen, nå klarer jeg faen ikke å hoste eller nyse for det gjør så vondt i underlivet.. når jeg hoster kjennes det ut som det er en 2kilo's melon på vei ut..

skjønner ikke hvorfor det plutselig gjør så vondt... Det gjør også vondt når jeg ligger på ryggen og klemmer på nederste del av magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det kan være, men vil helt klart anbefale deg å ringe legen.

Skrevet

hater å dra til legen med meg selv... :(

Skrevet

Er heller ikke den som springer ned dørstokken hos legen min, men noen ganger bar MÅ man..... Du bør nå i alle fall ringe å snakke med dem.

Skrevet

Dette er ikke normalt. Du må gå til legen. Jeg jobber på legevakta, og hadde du ringt med de beskrivelsene der ville jeg bedt deg komme med en gang! Har du feber? Tenkte på hvis det skulle ligge igjen noe "rester" i livmora di så kan det være en infeksjon.

Skrevet

Ja om det ikke gir seg får jeg ringe legen.. hater å dra til legen med meg selv!! :| Men jeg klarer ikke hoste eller nyse for da gjør et vondt.. litt vanskelig å forklare med det gjør liksom vondt i benet som er i tissen :| det som heter skambenet? og om du dytter en finger opp i kjeden er det jo også bein oppi der på en måte.. det kjennes rett å slett ut som når huet til andrea var på vei ut når jeg nyser.. også vondt helt nederst i magen.. gjør vondt når jeg klemmer der også:|

Nei nå skal jeg slutte å syte og heller ringe legen.. Eller er det bedre å rnge sykehuset der jeg tok abort? snakka med de for nesten 2 uker siden da jeg fortsatt fikk e veldig klar possitiv test...

Skrevet

Prøv sykehuset først kanskje du får komme dit til en sjekk. Er jo mulig det kan ligge noe igjen i livmoren. Men ring med en gang, slik at du rekker fastlegen din dersom du ikke kan komme på sykehuset. Synes ikke du skal vente lenger med dette!!

Skrevet

Uff, nei dette er ikke normalt.

Jeg har hatt 3 SA og en utskrapning pga dødt foster og har ikke opplevd dette.

Ringt legen ?

Skrevet

har ikke ringt legen ennå..

Tenkte kjøpe en nye test i morgen, er den fortsatt possitiv ringer jeg legen.. For det er 5 uker siden aborten, og hvis jeg ikke har fått tilbake mensen og testen er fortsatt possitiv må jeg tilbake på sykehuset.

Nå har det jo gått 5 uker og jeg har ikke mensen + de smertene jeg har.. ikke like vondt i tissen lenger, men kjenner det i magen, og spess om jeg klemmer der.. da gjør det vondt..

Skrevet

Du får ha god bedring! Og hold oss oppdatert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...