Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg bruker rejene,en krem fra tv shop som skal fjerne strekkmerkene! Nå har jeg bare brukt den i en ukes tid å tro det eller ej,men den har allerede gjort magen glattere(kjenner nesten ikke strekkmerkene når jeg tar på dem!) og strekkmerkene er ca 50-60% mindre enn det de var. tenkte ikke jeg skulle si noe før jeg de var 100% forsvunnet,men jeg er nesten sikker på at de kommer til å forsvinne helt snart,pga av resultatet jeg allerede ser=)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Så bra for deg:0) Har ei venninne som prøvde samme krem - men hun fikk ikke resultat, dessverre ... :0(
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Sorry men de vil jo aldri forsvinne helt, det er rett og slett umulig å fjerne ett merke som er strekt i huden, bleikne det kan det ja, og kanskje trekke seg noe sammen, men det forsvinner aldri.
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Strekkmerker er arr og vil aldri bli helt borte. Men at de kan blekes med tiden er det ikke noe tvil om. God fuktighet i huden hjelper godt på dette. Men å få de til å forsvinne helt er det bare kirurgi som kan fikse.
kimura Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Denne kremen har gjort underverker på min mage. Ikke bare er strekkmerkene nesten helt borte, men min hardt prøvde navel etter 3 svangerskap er tilnærmet normal igjen. Bye bye skrumpenavel. Jeg var så lur ( for en gangs skyld) og ta før og etter bilder og laster gjerne inn bildene så dere kan se dersom noen vet hvordan jeg gjør det!! Har lest i flere forum her om at folk er veldig skeptiske til denne kremen, noe jeg også var, men jeg har tilgode å lese om en som faktisk har brukt kremen som er misfornøyd. ' I hverfall 500 kr vel anvedt fra min side!!!!
MammisOgTøffer`n Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg vet ikke hvordan jeg laster inn bilder, men jeg vil gjerne se!!!!!!! Da vil jeg også prøve den........kan man bruke den når man er gravid?
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg vil også gjerne se bilder. Om den bare blekner halvparten av strekkmerkene mine så vil det være vel verdt pengene. )
Pysa Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 skal dere smøre dere med denne kremen til evig tid, da?
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 du må gå på din side-->bilder-->last opp nytt bilde (husk å laste det opp til det offentlige albumet og ikke det private da)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 jeg og vil....har strekkmerker som er skikkelig irriterende....funker sikkert på lår og pupper også???
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Hvorfor må man smøre til evig tid da? Hadde du hatt en mage som meg hadde du sikkert vært villig til å ofre 500 kr i ett forsøk. )
Pysa Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 det er jo mange kremer som strammer opp osv, men med en gang man slutter, blir kroppen som før. har prøvd selv. strekkmerkene blekner av seg selv, det trenger du ikke kremer til.
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Ja de blekner litt det er sant. Men de var fortsatt vedlig synlige etter 3 år på meg. Da smører jeg gjerne med en krem hvis det kan hjelpe. HAr aldri prlvd noe slikt før da så aner jo ikke om det er slik at de går tilbake til normalen da man slutter.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 Tror det er slik at virkingen gir seg hvis man slutter å smøre, i hvertfall vært det med kremer jeg har prøvd tidligere, men uansett så er det jo fint at det fungerer når man smører, er jo feks i bkinisessongen, eller før man skal feks gifte seg, slike ting man kan bruke det for å føle seg litt ekstra vel og det duger det også for min del i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå