Gå til innhold

Og her er hva jeg putter i meg hver morgen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 folsyretablett

2 sinktabletter (til mannen min, også :) )

Møllers Dobbel

3 kanelkapsler

Hva med dere andre som prøver, hva tar dere av tilskudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kosttilskudd er:

- 1 Bidronninggelekapsel

- 1 sinktablett

- 2 Omega-3 kapsler

- 2 Gravidtabletter (multivitaminer m.folsyre)

- 2 Kalsiumtabletter

Venter i spenning om det skjer noe snart:)

Skrevet

jeg tar som annbefalt av grysom:

-2 e-vitaminer

-2wild Jam

-folin

-1 multivit (med sink)

håper dette kan ordne opp i syklusen min... sukk

Skrevet

Hei Crohna!

Når jeg klikket på nicket ditt kom det opp 1,5 år + liten spire. Har du barn fra før av?

Jeg har ikke, men har veldig lyst på! Så jeg forsøker å finne den optimale mixen av kosttilskudd- hehe!

Hva skal den bidronning-greia være godt for?? ;)

Skrevet

Hei Monca84!

Ja, denne har jeg sett tidligere :) Kanskje det er den som er den optimale? Har den hjulpet på syklusen din? Hvor lenge har du tatt den?

TAr du wj hele tiden?

Lykke til! :)

Skrevet

hei hei... Jeg hadde hatt mens 2uker på søndagen.. ser ut som den skal gi seg nå... i tillegg har jeg hatt de siste 2mnd gått 1uke over IKM.. så syklusene blit veeeldig lange, ca 2mnd... sukk... Men virker altså som den kan kutte ned tiden litt... for jeg pleier og ha mens i 3 uker.. er veldig spent altså... kan hende jeg startet for sent på kuren også... startet etter 1 uke med mens...

Jeg tar WJ hele perioden ja.. Grysom hadde fått det annbefalt av ernærings ekspert.. så jeg regner med at det ikke gjør noe da..

løkke tel du også=)

Skrevet

- Wheat grass

- folsyre

- Vitamin E

- Vitamin A

- Vitamin B

- Vitamin C

- Sink

- Bidronningskapsler

- Q10

- Omega 3

- Chlorella

Skrevet

Det får man si... litt av en smørbrødliste.. hehe... hva er Bidronningskapsler?

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har en gutt på snart år og vil så gjerne ha en til:) Så derfor prøver jeg å ta kosttilskudd som skal være bra for fruktbarheten. Begynt med Bidronninggelekapsler denne pp etter å ha lest at det skal fremme fruktbarheten hos kvinner, itillegg inneholder de E-vitaminer som også er bra. Tenkte det var verdt et forsøk! Skal visst gi overskudd og energi i tillegg også...(har ikke merket så mye av akkurat det enda, men...)

.Jeg har IKM på 2årsdagen til lillegutt, så det hadde jo bare vært helt fantastisk om det var en liten spire i magen (litt av en bursdagsgave, spør du meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...