Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei! Jeg er 12+2 idag, og er litt bekymret.. Det står jo at man er hva man spiser og at man må spise bra og sunt under svangerskapet. Jeg begynte bra de 6 første ukene, hadde da en enorm matlyst og uansett så fant jeg noe å spise. Var flink og lagde salater og lignende. Men så - fra uke 7 og til nå har jeg liksom ikke hatt lyst på mat. Ingenting frister, og jeg får ikke i meg noe særlig sunt.. Kan dette skade barnet?? Tar vitaminer hver dag da, regner med at det hjelper??
Nina_J Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det er helt vanlig å få mindre matlyst til tider, men barnet tar fra deg den næringen den trenger, og så lenge du tar vitaminer skal det nok gå helt fint med både deg og barn
Deneb Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg spiste ikke noe særlig med mat/drikke i mange uker. Var kvalm og syk hele dagen. Til slutt ble jeg lagt inn for å få væske, og der sa de at uansett om jeg hadde fått så lite i meg så var det ingen fare med babyen. Den tok det den trengte fra meg uansett, så væsketapet gikk først og fremst utover meg.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk for svarene! Har jo lest dette flere steder også, men det er faktisk mer beroligende å høre det fra noen!! Takk takk ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå