Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 hvor tid var første gangen dere hadde sex igjen?? jentene mine er 9 uker snart og jeg har ikke overskudd til det.. føler at når de endelig sover så vil jeg benytte hvert sekund til å lade opp batteriet med å sove... har ikke lyst heller.. andre???
Sognemor Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 husker ikke helt hvor lang tid det gikk,men 6-7 uker kanskje?men hadde ikke akkurat så mye lyst og overskudd!nå er twins 8-9 mnd og lysten og overskuddet er mye bedre!
emlyn Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Det tok en stund ja... 3 måneder før vi hadde samleie, kanskje? Jeg revna veldig og hadde ikke akkurat noe godt forhold til underlivet mitt, for å si det sånn... pluss det vanlige med hormoner, søvnløshet osv. Hvis jeg lå i horisontalen, sovna jeg! (Inspirerende partner, gitt.) I tillegg gjorde det vondt lenge. Da jeg slutta å amme v 8 mnd var det plutselig ikke så ille lenger. Men frem til da var det ganske vondt med samleie :-(. Ja ja. Man får bruke fantasien så ikke gubben går fra en ... ;o) Signerer Sognemor. Nå er mine 10 mnd, og lyst og overskudd er på plass igjen (om enn ikke akkurat som før!!!)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Huff ja, stakkars partneren min. I tillegg til graviditeten hadde vi vel ikke samleie på over 6 mndr.. Jag hadde bare ikke overskudd til det. Jeg ble klippet under fødselen, så her gikk det vel ca 3 mnd før vi prøvde oss.. -Ventingen var heldigvis ikke forjeves, det ble en god opplevelse for begge, vi tok det bare sakte og rolig, men med våkenetter hver natt og lite energi blir heller lite overskudd til sex, men skal nå ikke la det gå så lang tid til neste gang. Må vel også nevne at sex er ikke gøy når melkespurten står ut av puppene og en ikke orker å ta av seg den slitne amme behåen...(vel og merke når en ikke har fått ammet de tre siste timene.) "humre humre"
Pluttiplutt Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg fødte 2 mai, revnet ganske mye og sydde en del inne i kjeden, og sex har jeg ikke lyst til å tenke på. er hoven og øm enda kjenner jeg. gjør t.o.m vondt å sitte ned på toalettet for da blir det press nedover på en måte. så hvordan det hadde vært å ha samleie vet jeg ikke, og vil ikke finne det ut enda. Venter til kroppen min er klar, og til jeg føler at jeg er klar igjen. er nok veldig individuelt gitt. ork er en annen ting,,haha, sitter med puppen ute nesten hele tiden føler jeg..Amme, bleieskift, kose, pludre, amme, bleieskift...prøve å huske brødskive til meg selv, en liten lur, amme, trøste, kose, amme, finne smokk, hehe. og så begynner det pån igjen. og nå har de fått soppinfeksjon i munn og jeg på puppen, men jeg er sta nok til å fullamme enda jeg:) så hvor har man da tid til sex, når man nesten ikke har tid til seg selv engang..søvn er det det går på her når vi kan..blir manko på søvn gitt, så vi stuper begge to når vi kan. flira litt av innlegget ditt gemini..hehe.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Hadde sex etter 3 uker vi...(eller om det var 4) Ikke stress med det..ta det somo det kommer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå