Nivea30 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 jeg og vil!! hehe:) Hvor får man tak i rockering, kjøper dere en sånn i plastikk som de har i lekebutikker? Eller er det andre typer som gir bedre effekt ved at de er tyngre eller noe sånt? Fikk beskjed av legen om å vente med å trene de rette magemusklene, trenes disse musklene når man bruker rockering, eller er det bare å sette igang? Akk, føler virkelig for å stramme opp litt nå, ja...
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Bestiller fra sports-hoop.com. Tror jeg betalte 324,-. Bestiller du fra Norge er det dobbelt så dyrt..
Søtnosmamma Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Rockering er nok trygt å bruke. Legen din mente trolig at du skal unngå sit-up bevegelsen, som direkte belaster den rette bukmuskelen. Når du bruker rockeringen vil du bruke hele "arsenalet" av magemuskler, men på en skånsom måte. Når du først er i gang synes jeg du skal sy en slik Elvis-drakt som han rockegutten i Talenter hadde.
Nivea30 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar! Da skal jeg kikke innom den siden. Og ja, ser meg for meg i et skimpy Elvis-kostyme, svingende rundt i stuen. Ha ha!
fjollefrua Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 ok, hvor høy er 5 feet 10 inches? og 140lbs-180lbs?
fjollefrua Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 en annen ting er at på nettsiden deres, så står det at hvis man skal bestille fra norge må man ta kontakt med rockeringer.no... men der er den jo dobbelt så dyr...
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 hvis du har trumfkort, så kan du logge deg inn på www.trumf.no der koster den 399,- hvis ikke du har nok trumfpoeng kan du betale med "kort"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå