KaWi Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Er det noen som vet om man kan bytte klær på hvilken som helst HM butikk, eller må man tilbake til den HM butikken hvor man kjøpte det?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 jeg skal ikke si det helt sikkert, men jeg tror du kan gå hvor som helst. tror faktisk ikke du trenger kvitering engang så lenge lappene henger på..
mamma-for-første-gang Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Så lenge du har kvittering/byttelapp, så skal alle HM-butikkene ta i mot varen du ønsker å bytte uavhengig av hvilken butikk den er kjøpt i. Det fikk jeg til svar på min lokale HM butikk hvertfall :-)
KaWi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Takker for rask tibakemelding, Da skal jeg rusle til "min" lokale HM butikk og få byttet de klærne som ikke passet. Glad for at jeg slipper å dra dit jeg kjøpte dem =)
tussemor <3 <3 Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg jobber i h&m, og du får levert tilbake klærne uten kvittering, men da får du "bare" en tilgodelappe. Men d spørs også om butikken har den avdelingen klærne tilhører. (Er det en mamma topp du skal levere tilbake, og butikken ikke har mamma klær, er det mulig du må dra til en butikk som fører mamma klær....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå