Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Er veldig lys i huden og har lyst til å få litt farge i ansikt , hals, bryst og armer till bryllupet i september.Ikke kjempebrun da det passer liksom ikke meg.Men blir mest rød av sola...hva gjør jeg?????
Sivalur Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Spraytan? Tror du kan få forskjellige grader av brunhet med det. Tenkte jeg skulle prøve det selv.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Tenkte spraye meg til en fin farge hos de som gjør det. Tør ikke kjøpe en boks å gjøre det selv, har prøvd og det ble ikke lettvint eller fint...grøss :=)
Brenda med 2 ute Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Spraytan is the shit! Bruk en salong så blir det fint vettu=)
Miffs Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ville testet det en gang noen uker før bryllupet for å se hvordan det ble.. Kan bli veldig uvant og. Jeg brukte bare selvbruningsservietter og litt litt solpudder før den store dagen. Er veldig lys selv, men det er jo "meg".
ChellBell - har født! Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Bare aldri finn på å bruke solpudder, foundation osv som er brunere enn det du egentlig er... Blir ALDRI pent og ser horibelt ut på bilder når en ser helt hvis hals og hender
tre_prinsesser Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Du kan bruke en fuktighetskrem med litt selvbruningskrem i, f.eks har Dove en som heter "Summer Glow", den er billig. Bruk den som en vanlig body lotion. Da vil du over tid få litt farge uten å risikere stygge skiller hvis du smører ujevnt. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå