TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 hvordan går det med denne jenta? Du har vel ferie du nå? ) Og hvordan er formen? Sendte deg PM, vet ikke om du har fått den, for det har vært mye rart med PMen... ellers må jeg si at du har hatt helt rett hittil;o) Ingen spire den ppen som var heller...så da satser jeg på denne ppen... Hva tror du? flere og flere som sier juli/august, men alle har jo sett så mye likt på meg, uten at det har slått til:o( Skulle jo bli gravid i både mars og mai... men neida... men du hadde jo rett i januar da:o) Hva tror du frøken? Og var det jente du så? klemmer til deg:o)
kaos83 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 heisann:) får opp juni med gutt nå da:) testen er nok pos tidlig juli:) jeg får besøk nå så må løpe men lukke til min venn, håper jeg har rett:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Hmmmm.... ikke helt sikker på det, for jeg hadde første dag i siste mensen 17. juni. Så da faller vel El i begynnelsen av Juli, 1 juli hvis det er 14 dager etter og 4 juli om det blir slik det var forrige pp.... håper det er Juli som er måneden da:o) Takk for lykkeønskninger:o) Du får skrive til meg når du har tid:o) klem
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hei.. bare slenger inn her jeg:p jeg får ikke opp noe i kortene men føler graviditet snart og fikk opp at du blir mor i februar, men da måtte du vært gravid..hihi:) fikk opp gutt!=) kunne du sett fort på meg? graviditet og kjønn?? f:22-05-89 han:06-03-86 takk hvis du gidder=)
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Cezca:o) Takk for det... ) Ja, da skulle jeg kanskje vært gravid ja,men det er jeg ikke. Men hvis jeg hadde blitt gravid nå, så hadde terminen vært i slutten av mars, så da kan det jo hende h*n hadde kommet litt tidelig. Ikke godt å si;o) Blir spennende å se! På deg får jeg opp gravditet i august. Får opp en gutt:o)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Okey, tuusen takk:D Spennende for oss begge;) Alle har spådd juli-aug-sept.. hehe.. mest august.. så spennende;) tusen takk;)
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Bare hyggelig! Lykke til:o)
mamma til gutta boys! Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 kan du prøve å se på meg da? er jeg gravid eller når vil jeg bli det? hva med kjønn? =) har en gutt fra før=) 22.01.88 Angelica=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå