Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Gratulere så mye:) Lykke til hvilke symptomer har dere hatt? brukt no kjerringråd eller?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 takk vi har ikke prøvd aktivt så vi har ingen oppskrift å dele symptomer ja... var veldig trøtt og øm i puppene rundt EL.... litt sliten og småkvalm uka etter. så helt fin form igjen. men denne uka er jeg blitt så uendelig trøtt. sover om trent hele tida og matlysta er ikke helt på topp. skikkelig ømme pupper også. og vondt nederst i magen
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kan være den første til å takke, for jeg er så gira nå! Jeg har vært ufattelig trøtt siste uka og jeg har hatt blødninger/spotting i en uke etter EL ca. Jeg har vært veldig hormonell og lett irritert. Men utenom det har jeg ikke kjent noe, og dette er noe jeg egentlig ikke har tenkt på som symptomer på å være gravid, heller tenkt at det er fordi jeg er så opphengt i dette og at jeg har mye vondt i en skulder. Ellers så har jeg tatt WY denne pp, fra EL var ferdig t.o.m i dag. Vi hadde sex hver dag i EL-uka. Lykke til til deg også!
Mayken Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 takk for det. har vært utrolig trøtt i det siste, svettet og hatt hetetokter. Har ikke gjort noe annet enn å ikke tenke på å bli gravid. Hatt sex ca annenhver dag og spist gravid-vitaminer for å få både vitaminer og folat. lykke til videre, vi venter på deg inne på 1.tri, du kommer dit neste mnd:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 kanINA, hvilken type vitaminer har du tatt? Jeg tar bare ren folat, men vurderer å ta en annen type som også inneholder andre vitaminer....
Mayken Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Det er en firkantet eske kjøpt på apoteket, den heter Gravid:) Eneste jeg har vært litt slapp med å ta er tran. Men i de vitaminene er det anbefalte dagsdoser av alt inkludert folat.
2prinsesserogbim Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 jeg har også vert å kjøpt gravid vitaminene i dag.... =) etter jeg fikk bekreftet av legen i dag at jeg er gravid=) joho... i lykkerus... =) må bytte nick nåm for nå er det ikke noe spm lenger=)
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Gratulere alle sammen! Håper alle vi andre følger hurtig etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå