Gjest Sauen og dingsen Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har begynt å trene, og trenger tips til god treningsmusikk! Musikk som får deg til å gi enda mer når du egentlig ikke orker mere...=P Noen tips? Nå skal iPod'en fylles=)
heiraa Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Får iallefall litt ekstra energi av: The Proclaimers "I'm gonna be" og Turboneger: "Her kommer vinteren"
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg trener som en gal til den "Jump around"...ååååhh....husker ikke hvem som synger.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 flashdance - maniac lasgo - hold me in your arms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå