Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Cb sier at de kan vise riktig resultat 3-4 dager før IKM. Så det kan du jo. Men ikke bli nedfor dersom du får et negativt resultat, for det er mest vanlig å teste riktig etter IKM. (Selv om man her inne får inntrykk av at alle tester positivt før IKM, meg selv included)
Vannmann35 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Blir gal av denne ventingen... Skal også ut på fredagen, på en lenge planlagt fest med folk jeg ikke har sett på nesten ett år... Hadde vært greit å vite om jeg kan ta meg et glass vin eller ikke!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Da hadde jeg tatt en test på fredag. Og er den negativ så hadde jeg tatt det litt med ro likevel, for du er jo ikke sikker før TR kommer (og mange er ikke sikker da heller )
Vannmann35 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Det skal jammen ikke være lett dette her... Jeg er bare i 1 pp og synes allerede det hele er stress... Synes virkelig synd på de av dere som har prøvd lenge! Håper jeg ikke blir en av dere... Sukk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå