Gå til innhold

Skal på UL i dag.Kjempenervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+5 i dag. Ble aktiv sykemld i 2 uker fra i går pga kvalme og veldig sliten og trøtt. Følte meg tvunget til å fortelle de på jobben at jeg er gavid.Vet jeg ikke må fortelle hvorfor jeg er borte, men syns det er vanskelig å ikke si noe pga jeg har alltid fortalt hva som har feilet meg når jeg har vært borte før, feks influensa, bronkitt o.l. Vet det hadde blitt masse spekulasjoner (ang graviditet) hvis jeg ikke hadde sagt noe, så tenkte likeså greit, la de få vite det først som sist. Så i går bestilte jeg meg privat UL. Har time 14.15. Gruer og gleder meg.Håper på å se at hjertet banker. Men tenk om det ikke gjør det?? Skulle aldri fortalt noe på jobben i går, for det blir så vanskelig og vondt og forklare hvis det ikke er som det skal inni magen min. Håper og ber om at alt er som det skal.. Er det stor sjanse for at det ikke er liv inni der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det på ul?Håper at alt sto bra til:)

Skrevet

Alt gikk kjempefint! Jeg ble så glad da vi så det lille hjerte banka, og hun mente at termin beregningen min er riktig. 7 uker om 2 dager. Jeg ble så lettet da jeg fikk se at det var liv, og at det ikke var utenfor livmoren. Fikk oxo med et lite bilde av ¨Klædden¨:)

Skrevet

Så bra!!! Super gla på dine vegne!!:)

Skrevet

Tusen takk:) Jeg oxo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...