Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Mannen vasker huset utvendig.. Og han står og balanserer overalt.. Tilogmed på et sånt lite rekkverk som laaangt ifra er stabilt... Og det er maaaange meter ned.. Og ikke akkurat plen der nede heller.. =( Håpe han er ferdig snart så jeg slipper sitte og uroe meg..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 skjønner godt at du er bekymret. mannen her stod i traktorskuffa med stige mange meter oppi lufte for å male vindskiene på låven i helga. orka ikke se på jeg!! får håpe vaskinga snart er gjort!
"husmor"med lille Nora Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 tror ikke eg hadde gitt sambo lov til det. ikke uten stilas..
Dibber Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Pappaen min har alltid vært en "stuntmann". Sto med stigen oppi traktordskuffa osv. Men etter at han ramlet ned fra et hustak og BRAKK ryggen, ble det slutt! Han kunne blitt lam, bare flaks hindret det.
Smånetta 14.mai Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Mannen min malte huset til broren sin i fjor. Han sto på stige på taket på caravellen deres. Jeg visste ingenting, men ble rasende da jeg fikk se bildene. De sa ikke noe om at han var bundet fast i taket og stige var bundet fast ibilen og i huset. De fikk seg en god latter.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Dere bor tydligvis ikke sammen med handverkere dere da. For jeg har blitt vant med at sambo er både her og der, de er da ikke sikret med noe de heller, han er snekker. Og han har vært på mange tak der det er langt ned.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Å joda.. Mannen er håndverker.. Har fagbrev i snekker og forskalningssnekker.. Men den lille planken han står på nå er ikke akkurat stødig for og si det sånn.. Får ikke festet den bedre og vagler frem og tilbake.. Har sett han i store høyder maaaange ganger før.., men da har han hatt fotfeste mye bedre og ikke hatt en høytrykkspyler i handen-.-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå