Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 med alle dramaqueens på dib. Typisk situasjon: å stakkars meg,ingen er enig med meg. Så nå slutter jeg å være på dib,forlater dere herved for ALLTID. Joda så tar det en liten stund,og vips det er de igjen,SJOKK. Ser der er flere som forlot dib,som plutselig er her igjen som om ingenting har skjedd. Og atpåtil med samme nick hahaha. Flere som er lei de stakkarslige og overdramatiserte dib hønene?
blond Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Tja... underholdningsverdi har det. Nett er nett.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Helt enig med HI Hvor mange ganger har jeg svart på innlegg om min mening, men har kommet med et svar som HI ikke likte og kjefter tilbake. Og det som er typisk, er at når de fleste som skriver innlegg for å spørre om råd og ikke får helt den responsen dem får, så kommer de alltid med nye info slik at folk skal synes mer synd i dem. Falske kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ler like mye hver gang.. En skulle jo trodd en levde her inne.. Jeg er her en del, ja.. Og liker meg stort sett, men sammenligner ikke dette med det virkelige liv, nei.. Laaangt i fra...
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 For min del er dramaet, intrigene, hat-innleggene en stor del av underholdningen ved å oppholde meg her. I det siste har det vært lite såpeopera, og dermed - gørrkjedelig. så bring it on, drama-queens
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Neida er ikke noen spesiell hendelse i dag,bare kom til å tenke på det når jeg satt og leste på skravle.Er nemlig noen nick der som har forlatt dib tidligere,men jaggu er dem her igjen. hi
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Ja må inrømme at jeg smiler når et av nickene som forlot dib i sinne,selvmedlidenhet og noen snufs plutselig er tilbake=oD Men syns underholdningsverdien av dramaqueens er så stor(og ikke skjønner de det selv heller:-),at la de for all del holde på. Vi må jo ha noen å le av vi også mohaaaaaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå