BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hvordan kan jeg komme i kontakt med henne, noen som vet? Jeg har spm til henne rundt selve opplegget med denne sida her, og gaar og lurer paa aa lage noe lignende paa spansk. Spania ligger saa milevis langt etter Norge i kvalitet paa assistansen rundt svangerskap, foedsel og amming, og det ergrer meg langt inn i hjerterota, og dette er det eneste "lille meg" kan komme paa aa bidra med for aa i det hele tatt kunne forbedre det. Et forum og en informasjonskilde aapent for alle gravide/moedre/proevere etc. (Kanskje Siri leser dette...?)
Gjest Tale30 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hei Jeg snakket med henne tidligere i dag. Bare ring til jordmortelefonen, du finner nummeret i menyen til venstre. Det er veldig dyrt men dersom det er noe du virkelig lurer på er det jo greit. Du kan vel også sende mail..
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Smart ja! (Enn aa ikke komme paa det!... Er ikke saa greit aa tenke klart i denne stek-varmen!) Tusen takk skal du ha i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå