MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 De er 2,5 år og snart 4 uker..... Hadde vært greitt med tanke på eldstemann, men er usikker på lille jenta....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Etter å ha sett hvor syk samboern min og broren hans ble så er det absolutt verdt det å få det som liten. Men er litt usikker på den minste, da må du ringe helsestasjonen å høre.
Himmel og hav Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Greit å få vannkopper unnagjort, men om du kan velge så ville ikke jeg hatt det om sommeren. Kløen blir ofte verre i varmen, og med vannkopper så kan dere jo ikke dra på stranda eller no, hverken pga smittefare eller infeksjonsfare.
blond Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Min fem uker gamle gutt ble ikke syk (er litt usikker på om han fikk en prikk) da storebror på 2,5 år hadde vannkopper. Han var godt beskyttet av mm.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg fikk det som 16 åring og det var helt forferdelig! Skulle virkelig ønske jeg hadde fått det som barn i stede. Ofte, men ikke alltid, får også små barn det lettere enn større barn og voskne. Så jeg for min del ville ikke nølt med eldste, men jeg tror kanskje jeg ville unngått det når babyen er såpass liten likevel.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Men ammer du? Da er jo den på 4uker reddet unna dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå