kristanna Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Ble dere vaksinert mot hepatitt A? Har ikke tenkt tanken før jeg så det nå. Dette står på ving sine sider: Ved reiser utenfor Vest-Europa/Nord-Amerika anbefales vaksine mot Hepatitt A. Dette gjelder blant annet reisemål som Bulgaria, Tyrkia og Egypt.
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Vaksinerte meg hverken for å dra til Bulgaria, Tyrkia eller Tunisia. Men dette er en del år siden da. Tror at er man voksen og ansvarsfull som tar normale forholdsregler er ikke det noe problem.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Eneste ferien jeg har vaksinert meg i forkant til er Etiopia.. Da var det endel sprøyter jeg tok.. Men så er det ganske så mye hærk man kan pådra seg der nede også.. Tyrkia, Bulgaria, tunisia og Thailand bla vaksinerte vi oss ikke.. Tok bar vanlige forhåndsregler.. =)
Prinsen & spiren Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Vært i Bulgaria to år på rad, og vi vaksinerte oss ikke. Men som nevnt av Blekkspruten, vi tok vanlige forhåndsregler;)
Anna Nym :o) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Er der nå. For tredje gang. Har ikke vaksinert oss!
snirkeline Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Var der i fjor,vi vaksinerte oss ikke.Heller ikke på reisene til Tyrkia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå