Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi skal ha sommeravslutning i bhg, og det står at man skal treffes i en park for lek og hygge, ta med mat til sin familie. Jeg vil tro at grill er uaktuelt siden det er mange små barn som løper rundt, men det er kanskje andre som har mer erfaring med slike avslutninger? Grillmat eller pastasalat? Tips? Takk :-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Tar du med pastasalat som "hovedrett" og slenger med en pakke grillpølser i posen så har du jo helgardert deg
pandabjørn Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 vi skal ha sommeravslutning i morra og vi skal ta med grillmat og drikke hvorfor kan dere ikke grille da?? barna trenger vel ikke akkurat å løpe rundt grillen vel?? vi har en stor firkantet grill i bhg som vi kommer til å bruke vi grilla i bhg når vi hadde dugnad også...og ingen av ungene fløy rundt grillen!
Smånetta 14.mai Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 De grillet i bhg til sønnen min. Det var selvsagt ei som tok på grilen, da. et gikk fint. Isbitene var klare til bruk. Men der fikk vi vite på forhånd hva som skulle skje og hva man skulle ha med. Spør?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 De kan jo ha en stor grill, det har jeg ikke tenkt på. Så for meg en haug med engangsgriller jeg, det hadde blitt litt mer farlig. Jeg spør de ansatte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå