Gå til innhold

Endelig min tur til å si; at idag er min termin:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kjempe rart at den datoen en har sett ram til sååå lenge endelig er her, selv om ikke det ser ut til at han har tenkt å ut idag, så nærmer det seg veldig... Føler nesten sånn følelse at jeg har bursdag eller noe, hehe... er liksom en spesiell dato.. gleder meg sååååå til han kommer... lengter etter min skjønne prins:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldig du er,nærmer meg med stormskritt jeg å.

15 dager til termin.

håper babyn kommer før da :P

lykke til !!

Skrevet

Gratulerer, men samtidig dumt at du sitter her og skriver om det da! ;) Du skulle jo ha vært på fødeavdelingen du nå. Men du kan jo med sikkerhet si at det ikke er lenge igjen i alle fall.:) Her er det 63 lange dager igjen..sukk!

Skrevet

takk for koselige hilsner begge to:) Ja, skulle jo heller vært på fødeavdelingen nå, hadde jo ikke sagt nej til det, men tiden kommer!!!

:-D

Det er utroooli spennende å gå å vente også, selv om man til tider blir litt rastløs i beina, hehe.. Ingen vet nøyakti når det kommer til å skje, skikkelig nervepirrende:-D

Jeg ønsker også dere to masse lykke til og "god tur" videre med siste del:-D Tenk, snart en baby rikere, FANTASTISK:-D

Skrevet

Jeg henger meg med =) I dag er min termindato også... Og jeg er ganske sikker på at jeg hadde en liten tegningsblødning i natt.. I dag føler jeg meg litt uvel og har ganske vondt i ryggen. Vet ikke om det er fødselen som er på gang eller om det bare er "bivirkninger" etter en urolig natt. Nurket i magen har presset og skrudd seg nedover i bekkenet så jeg ikke har fått sove stort =/ Skal sette meg ned å kjenne etter om ryggvondten kommer takvis eller ikke nå =)

Skrevet

jeg får begynne med GRATULERER med vel overstått 40 uker:)

Og dere 2 virker da veldig tålmodig:)

så må jeg slenge på fy F*** og misunnelig jeg er!!hehe(38+4 idag)

lykke til begge 2. snart kommer babyen:)

Skrevet

=) Ingen grunn til å være utålmodig, er det det da? Nurket kommer når h*n er klar for det =) Og jeg er heldigvis ikke lei av bekkenløsning, halsbrann, tett nese, vonde spark og søvnløse netter enda =) Det som er så fint med å være fødeklar er at ingen forventer at man skal orke å gjøre så mye =P Så hvis jeg føler for det, kan jeg sluntre unna husarbeidet en dag.. Er deilig det =)

Snart er det din tur også, mammatilprinsen =)

Skrevet

ja sant det, h*n kommer når h*m kommer.. men jeg er sykt utålmodig.. hehe... er så sliten nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. skulle ønske jeg hadde stå på motet ditt nå. hehe..

så ja, håper det er min tur snart, hehe!

Skrevet

ja, så lenge en klarer å være tålmodig må en bare holde på det:) Men jeg har så og si ingen alvorlige vondter, så jeg føler ikke jeg kan klage heller;) Men jeg skjønner godt at noen er utålmodige også da... Men en bare må prøve å fokusere på at det ikke er lenge igjen uansett, selv om jeg gleder meg så jeg rister... hehe..

å mammatilprinsen, han kommer snart din også vettu... tiden kommer plutselig.... masse masse lykke til hvertfall..;)

til deg også rose_of_ice... det høres jo ut som du snart er i gang;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...