Gå til innhold

Nå har "babyen" vår blitt husvarm:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa har bodd her siden torsdag kveld. Det er uvant både for liten og for stor, for hund og for menneske.

Men det går seg til.... I natt har hun sovet helt fram til kl. 5, før hun måtte ut å tisse en liten skvett.

Ellers er det en veldig rolig liten valp vi har fått i hus.... Og som babyer flest sover hun mye.

Jeg har til og med hatt barseltårer....He he he he.

Da jeg våknet på fredag fikk jeg samme følelsen som jeg har fått med begge guttene.

En sånn, "klarer jeg dette ansvaret da" følelse.

Så da vet dere hva jeg har bedrevet tiden med:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, så koselig da du!!

Tenker hun lille snuppelure blir dugelig bortskjemt, ja!!! De små er jo så nuttelige at en blir helt varm i hjertet!

Gratulerer igjen :)

Skrevet

Nå ja, så dugelig bortskjemt tror jeg ikke hun blir.

Hun har kommet til et forholdsvis strengt hjem :o))

Og her vet vi godt hvor skapet skal stå.... Hun er hund og vi er mennesker, sånn er det med den saken.

Men mangel på kjærlighet, se det er det ikke.

For her leker hun med guttene, får grenser av oss, og så sover hun litt igjen:o))

Skrevet

Oi, skjønner godt at du er opptatt jeg. Her har jeg gruelig lyst på baby for tiden. Dvs har på ingen måte lyst på en unge til, men er bare omringet av så utrolig mange søte små nusselige babyer at jeg trenger en "kur" for å få bort denne lysten. Kanskje jeg burde ende opp med en hund i stedet jeg også...? Høres veldig kos ut, men er vel av de som da ikke tror at jeg klarer akkurat det ansvaret.

Skrevet

Gratulerer med pelsdatteren!

Hehe.. ler godt av barseltårene dine jeg altså;=)

Har den lille skjønnheten fått noe navn enda eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...