Gå til innhold

noen som angrer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som på slutten av en graviditet er så lei at de angrer på at de noen gang blei gravide.. ?? jeg sliter skikkelig med kroppen om dagen å er veldig klar for å få ut den ungen. er faktisk så redd for at dette problemet har påvirket meg at jeg ikke kommer til å like ungen min (noe jeg tviler sterkt på, men tabken er der).

huff

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Hehe, sånn var jeg også på slutten av graviditeten. Var så drita lei hele magen og graviditeten at jeg holdt på å bli gal. Nå stortrives jeg med ei lita jente på 9 mnd=)

Men blir nok ikke noen graviditetet på minst 4 år her nei!

Skrevet

Hehe, har faktisk ikke tenkt tanken på å klandre ungen for det, men min stakkars mann derimot.. Han får gjennomgå i disse dager.. Har aldri skjønt ideen bak pappagaver, men så bitchy som jeg har vært den siste måneden fortjener han egentlig hele verden.

Skrevet

jeg klandrer ikke barnet bare kroppen min og hode mitt som ikke kan stå i mot alle fristelser.. herregud tenk å være så svak.. å ja pappa gave huff tror nok han min fortjener en eller to han også.. men jeg sier det til han .. jeg mener ikke å være sånn det bare blir sånn.. heldigvis holder jeg meg til å være muggen å ikke si stort en å skjelde han ut etter noter.. herregud.. hva skjer med oss. skal til jordmor snart tror jeg må ta opp dette for det er virkelig et problem .. i hvertfall det å gå å tenke på å ikke komme til å like sitt eget barn er ikke det litt varsko hei ???

Skrevet

Det der er faktisk helt normalt å føle. Har du hatt en del problemer i svangerskapet og er trett er det en følelse enn kan ha. Da jeg fikk ungen min,så var jeg så trett etter alle plagene og i tilegg måtte jeg på overtid. Jeg sa at jeg aldri ville se den ungen og sa til et familiemedlem at de kunne få den.Hm,du er der nå,var bare svaret jeg fikk. I dag er det min øyensten og kunne ikke tenke meg å bytte ham ut med noen i hele verden,det var han fra første stund.

Noen har litt problemer med morskjærligheten til å begynne med,noe som også er helt normalt,men den vil komme og hvis det drøyer er på lege og hs til hjelp med en samtale,som kan løse opp ting og tang.

Skrevet

Oi. Jeg er bare helt i begynnelsen, og etter en del dager over doskåla har denne tanken meldt seg. Mest tvil om jeg klarer å gjennomføre dette da..dårlig og sliten allerede, hjelpe meg til slutten.hehe.

Skrevet

Angrer ikke, men er veldig klar for å få ungen ut! Er lei og sliten og vil ikke mer... Forrige sv.skap gikk som en drøm, og jeg storkoste meg hele veien. Denne gangen har jeg vært plaget med alt mellom himmel og jord (kjennes det ut som...), og har lenge bare ventet på å bli ferdig. Har ikke greidd å kose meg med magen denne gangen - dessverre. Synd, for dette blir nok siste sv.skap på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...