(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hei!! Så koselig at du husket det.. Joda, vi er vel hjemme igjen. Snuppa sover nå, utslitt etter all skrikingen.. hehe.. Ved 3 mnd vaksina så skrek hun ikke etter den første sprøyta, men etter den andre skrek hun ganske høyt med det samme. I dag så skrek hun skikkelig, på begge sprøytene å ganske lenge etterpå å! Hun hylte rett å slett. Med en gang hun sluttet å skrike så begynte en av de andre babyene å skrike, å da begynte Luna å hylskrike igjen. Huff, ikke noe godt får mammahjertet nei. Håper bare hun slipper feber å ubehag i kveld nå.. Endelig ferdig med det nå! Hvordan går det med vesla di? Er hun feberfri..?
Labambie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Stakkars lille Lunabella..... Det er så jævla grusomt når de skriker sånn... Jeg var selv villig til å selge sjela mi til djevelen på 3 mnd's kontrollen bare han gjorde alt bra igjen.... Også det blikket de har er så grusomt... Skikkelig "mamma du svikta meg"-blikk!!! Håpe hun får sove godt og lenge da stakkars lita.... Marihøna har feber på 38 i dag... Virker ikke som hun er så veldig påvirket av det,hun er bare litt varm og bittelitt sutrete... Håper det går seg til utover dagen.. Hva var målene til Luna?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Lunabella....!!=) tihi.. Kanskje jeg skal begynne å kalle henne det.. Enig med deg, jeg er så pysete på sånt. Gjør så vondt inni meg når snuppa gråter at jeg kan ikke få sagt det.. Aldri hørt henne hylsrike sånn. Hun skriker svært lite til vanlig. Hun var 8070 gram og 66.5 cm lang, så hun har vokst bra! Go klumpen min.. Har Mari litt feber i dag å ja.. Er vel ikke uvanlig at det henger i et par dager. Er sikker på det blir feber her i gården å. Håper bare ikke hun begynner å gråte sånn utrøstelig som hun gjorde etter 3 mnd vaksina. Jaja, time will show!
Labambie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Ja,hun er jo Lunabella? Luna er jo så vakkert ikke sant, at man må jo få det frem ved å slenge på en bella.... :-) Hvordan er formen hennes nå? Mari har vært sååååå kjei i dag!! Litt feber,ikke vil ha mat bare skrike og sutre... Veldig slitsomt med tanke på at hun aldri er sånn til vanlig.. Veldig frustrerende for mamma som ikke er helt sikker på hva hun skal gjøre.... Og med tanke på at vi har hatt besøk i hele dag,så det har vært dobbelt så slitsomt.. Men NÅ har iallefall jeg fått klippet å farget håret... Håper formen deres er bra nå da! Krysser fingrene for at dere slipper feber og skriking... Stakkars små snuppene..
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Hei Labambie!=) Joda, det gikk ikke så værst. Fikk ikke noe feber men hun hylskrek igjen en stund. Stakkars. Hadde tydelig vondt så jeg ga henne en paracet. Snakket med helsesøster om det hun syntes også jeg bare kunne gi paracet hvis hun tydelig hadde det vondt. De stikker jo dypt nede i lårmuskelen så det kan bli veldig ømt. Roet seg når paraceten begynte å virke. Ville spise igjen også etter den. Sovnet ved puppen da, var sliten tror jeg. Stakkars Lunabella mi!:-) tihi.. Sover søtt i sengen sin nå. Spent på hvordan hun er i morgen. Får besøk i morgen vi så håper hun er pigg da! Nesten litt slitsomt ja å ha besøk når de ikke er i form. Deilig å få farget å klippet håret da. Hvordan ble det da?=) Skulle hatt en raptus på toppen jeg og.. Håper Mari er bedre til i morgen da. Man blir litt rådvill når de blir utilpasse ja. Ikke enkelt bestandig å vite hva man skal gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå