Gå til innhold

Gravid på p piller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har blitt gravid på pilla?

Og tatt dem når dem skal tas å ikke glemt dem?

 

Hører om så mange som blir gravide på dem!! =/

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg ble det.. men eg var dårlige i magen så den kom nok bare ut igjen uten å gjere nytte for seg..

Skrevet

Skjønner skjønner:)

Jeg skal ha mensen imorgen jeg, begynte på pilla igjen etter mange år opphold.

så dette er første brettet mitt.

Så er litt nysjerrig på om mensen kommer imorgen, blir jo litt redd siden det er så mange som blir gravide på dem.

Skrevet

jeg ble gravid etter å ha slurva...

Skrevet

Jeg ble gravid, men hadde ikke slurvet med pillen.. Hadde heller ikke harr diare eller oppkast i perioden.. Brukte Yasmine..

Skrevet

Ja, det ble jeg visst. Men jeg hadde omgangssyke/diare så de gjorde ikke nytten sin. Ikke det jeg reflekterte mest over i "kampens hete" :P

Skrevet

Beste prevensjon er å holde seg unna sex. hahaha

Skrevet

Jeg har blitt gravid på p-piller.

 

Snakket om det endag på jobb. Vi 5 som var på jobb den dagen, har alle blitt gravide når vi brukte en eller annen form for prevansjon.

Skrevet

Jeg er 12 uker på vei nå..Brukte yasmine UTEN og slurve...Skulle ikke ha en til vi...Men det ble det gitt!!!!

Skrevet

Blitt gravid på p-sprøyte etter lang tids bruk. Barnet var alikevel kjempe velkomment.

Skrevet

Ble gravid på Yasmine... Hadde ikke oppkast eller noe... Slurva heller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...