Gå til innhold

flere som så slite at dere griner..........)``:

Anbefalte innlegg

Skrevet

hormonene mine er helt ville og jeg er helt utslitt om dagen, bekkenløsning, vonde murringer, vond rygg, vondt i hode, vondt i ribbeina, alt er bare ubehagelig om dagen...så da hender det at begeret renner over og jeg setter igang stor tutiga..klarer ikke å kontrolerer det, syte syte... har 2 uker igjenn nå....ble kanskje litt sprøtt innlegg herre men må bare spørre... (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg griner ikke men jeg er sinna og irritert. jeg er lei lei lei.. hihi kjenner igjen alle vontene. det er kjedelig jeg har 3 uker igjen men håper på at jordmor vil foreta seg noe i dag. dette går så sinnsykt på psyken.. jeg er jo nesten ikke bevegelig.. men tror nok ikke det er unormalt å gråte å være sliten lei osv.. vi må bare få det ut tror jeg.. et er nok ikke lett å være mann i dette huset om dagen.. huff. lykke til :)

Skrevet

for å si det sånn jeg har lang lang tid igjen men er lei!!!!

så jeg er sint hissig å aggrisiv å ja jeg grein her på lørdag!! har ein kattunge på 11 uker som kom inn etter å ha spankulert rundt i disel langt over magen!! katten skal å jeg hysterisk!!1 heheheh

men men ellers så var mitt 1 svangerskap enkelt!!! rett å slett lett!! var da 4 mnder på vei når jeg tok en test pga oppstopping av mntlig! å da jada 16 uker på vei jeg mitt i studiene hadde ikke lagt på meg en dritt hadde heller tatt av noen kilo så ingen tenkte tanken en gang! men denne gangen er jeg blitt feit feitere og feitest å er LEI!!!

Skrevet

dere er heldige som kan prate med lege/jordmor om det.... jeg tør ikke for legen min har sentd bekymringsmeliding til barnevernet og at vi trenger avlasting når barnet blir født. bare fordi jeg frivillig la meg inn på psykiatrisk i tre uker for å lære meg å leve med angst. og det er to år siden. :(

det er jo mye som skjer med oss så er kanskje ikke rart at vi er lei og slitne? jeg håper vertfall at det går bra med dere alle og at dere har en like forståelsesfull, omsorgsfull, tolmodig og hjelpsom mann som det jeg har :) det hjelper på. og det er jo til slutt verdt å gå gjennom alt dette :) og vi får håpe det går an å se litt komisk på det når alt er over :)

lykke til jenter :)

Skrevet

Joda.. eg har det vell nesten sånn eg òg. SOOO lei!! Har so mykje eg sku ha gjort men får liksom ik gjort noke... alt e berre tungt og bale. E jo uendelig glad for at eg får oppleva å få eit barn til, men eg e so sliten!! Sambuaren min forstår at det begynner bli tungt og slitsomt, men har nok å gjera i forbindelse med huset me pusser opp. Han er nok trøtt han òg ja. Eg jobba 100% fram til mandag. No er eg sj.m ei v for å kvila... men det er jammen ik lett å berre glo på alt husarbeid som burde vore gjort. Eg er nok eit helvete å bu med for tida. Er jo så hormonell, trøtt og grinete at eg forstår ikkje at min kjære heldt ut....

Ingenting er klart til babyen kjem heller... Kvar gong me har vore å kikka på babyting har min kjære gitt uttrykk for at det er for tidlig å gå til innkjøp av sånn og sånn endå... Og jo, eg kunne reist på shopping på egenhånd, men eg vil han skal delta i den prosessen. Så no har eg sagt til han at eg venter på at han ska ta initiativ til ein slik handlerunde.

Resultatet blir vell at han spring desperat rundt i butikkar mens eg lligg på barsel...

Det er endå i overkant av 8 v igjen her -minimum!

Så ikkje fortvil, du er nok i samme båt som ganske mange andre..

Når dette er over så ler me nok av dette...

For når babyen kjem skal me jo berre smila!!!

Livet er herlig...

Skrevet

JAAAAA... jeg orker ikke gå i detaljer engang, for begynner og grine bare av og tenke på hvor sliten jeg!!! men det er nok normalt! (38+4idag)

Skrevet

Dritsliten! Denne graviditeten har vært som en sykdom for meg og man blir jo bare sykere og sykere. Forrige svangerskap var en drøm i forhold og det var egentlig ganske tøft ,-) Alt er et ork og hvis jeg bare kunne fått en ordentlig god natts søvn...

Skrevet

når man går med nr to så er det vel ikke unormalt å bli mer sliten enn med nr 1!! Jeg føler det iallefall slik at jeg kunne sovet i hundre år, men det gåkke det lissom!! guttungen er som sagt bare 16mnd så han krever jo sitt!! Til høsten begynner han heldigvis i barnehagen!! Men kun tre dager i uka siden pappaen er pendler!! 8dager på jobb og i underkant av 6dager hjemme!! ikke helt enkelt bestandig nei!! jeg kunne tenkt meg å hatt han 5timer hver dag i barnehagen, men det hele endte opp i stor krangel og jeg måtte bare til slutt godta å ha han tre dager i barnehagen.... bedre det enn ingenting allefall!! sambo mente eg. at guttungen bare kunne være hjemme sammen med meg og tulla da jeg ikke hadde bedre å ta meg til!!! HALLO! sier jeg bare!! Greit det at folk overlevde før i tiden, men barna har godt ut av å være sammen med andre barn!! dessuten er det jo ikke han som kommer til å være mest hjemme alene med barna, det er jo meg!!

nei, dette ble for langt!! :P

Skrevet

Ja har begynt å gråte noen ganger når jeg har følt meg helt utslitt. Er også mye mer irritabel enn forrige gang. Det er helt klart tøffere å gå gravid når man har barn fra før, og kan bare henge meg på og si at jeg er drit lei!

Skrevet

4 uker og 2 dager(med i dag..) igjen i dag..

Jeg gråt mine modige tårer senest i går;

Fordi jeg hadde hatt en slitsom dag, det er så innmari tungt å puste for tiden. Jeg hadde vondt i ryggen og følte meg diger. Dessuten fikk jeg en litt hard kynner og en krampe i lysken/hofta samtidig.. (Stakkars meg..) Og ikke minst, hormonene er ikke noe særlig greie å ha med å gjøre om dagen..

..Og midt oppi alt det der begynner samboern å mase om hva jeg tenker på, og når jeg svarer "vet ikke" blir han nesten irritert, for "det er jo bare å si det"..

Møkka-mannfolk som til tider ikke skjønner noen ting!!

..Surve, surve!

Skrevet

Storebror her skal gå fulltid i barnehage og har allerede startet. Han storkoser seg og vil nok finne på mye mer moro der enn det jeg og nyfødt baby klarer å stille opp med. Der har faktisk pappaen lite å si for det er jo jeg som er hjemme. Vil kose meg med babyen og følge hennes dagsrytme og så kan vi kose oss alle 4 på ettermiddagen med litt ekstra fokus på storebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...