Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 jeg er nå 33+3 og har vært til sv.sk kontroll i dag... sf målene mine var i beg av sv.sk over det skraverte feltet, men i løpet at de tre siste kontrollene krympet til under den røde streken... har aldri vært under streken verken i dette eller forrige svangerskap... skal jo til vekstkontroll om 2 uker, men er bekymret for veksten til jenta... på forrige vekstkontroll var hun -18% på veksten, så jeg vet jo at hun er lita. hmm... tenker mye på dette for tiden...
Malin&TE Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Er 33+1 og sist jeg var på kontroll var sf målet mitt under den midterste streken.. Har bestandli ligget over.. Var på UL den 4. Juni, og da var lillegutt -16%, skal derfor på ny nå den 4. Juli for å sjekke at han vokser som han skal.. Så vi er jo akkurat i samme båt. .
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 høres jo akkurat ut om meg ja godt å se at jeg ikke er den eneste som har det slik da... men hva skjer dersom babyen legger på seg for lite? dette lurer jeg mye på... vi de sette i gang fødselen da?
Malin&TE Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg tror de vil gjøre det ja.. For hvis h*n ikke legger på seg er det jo mest sannsynlig at h*n har d bedre utenfor magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå