frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 er kjempefint å bruke til bunndekke i dekorasjoner og til å "fylle" opp en liten, lav bukett med. Eldstejenta har laget bukett med prestekrager og roser og masse blåbærlyng. Det ble fint.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 ja det er kjempefint... jeg hadde strippa blåbærlyng i min brudebukett.... jammen fint det også :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 hvis du trykker på nicket mitt så kan du se den... sa brura
frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Det var en fin og koselig brudebukett. Jeg er liksom ikke så flink med blomster som skal settes vakkert opp i vaser og boller, så jeg har trodd at funksjonen til blåbærlyngen var å skape bolig for de gode bærene som jeg helst burde plukket, renset, syltet og saftet. Nå har jeg altså lært at det også kan brukes til brudepynting og mammaglede :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 jeps... det meste kan brukes til så mangt... og blåbærlyng er toppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå