Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kjempefint å bruke til bunndekke i dekorasjoner og til å "fylle" opp en liten, lav bukett med. Eldstejenta har laget bukett med prestekrager og roser og masse blåbærlyng. Det ble fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er kjempefint... jeg hadde strippa blåbærlyng i min brudebukett.... jammen fint det også :-)

Skrevet

hvis du trykker på nicket mitt så kan du se den... sa brura

Skrevet

Det var en fin og koselig brudebukett. Jeg er liksom ikke så flink med blomster som skal settes vakkert opp i vaser og boller, så jeg har trodd at funksjonen til blåbærlyngen var å skape bolig for de gode bærene som jeg helst burde plukket, renset, syltet og saftet. Nå har jeg altså lært at det også kan brukes til brudepynting og mammaglede :-)

Skrevet

jeps... det meste kan brukes til så mangt... og blåbærlyng er toppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...