Gå til innhold

blir gaaaal av innleggene ang skattepenger!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...er jo innlegg her hele tiden om de spm... har ikke folk fått med seg at de kommer på konto fra i morgen av??????

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og du tror det er ille nå?? Bare vent til i morgen ;) Da kommer det sikkert ørtifjørti innlegg, om når de kommer, hvem som har fått og ikke, hvem som har fått hva, and so on... Jeg lurer egentlig bare på om jeg får penger fra nav denne mnd jeg... Hmm.... :o) Men jeg dæver ikke av å vente! :o)

Skrevet

nei tror ikke det at folk får med seg det. og går enn inn på skatteetaten.no så finner enn det ut fortere enn å skrive et innlegg her inne. Men gidder ikke irritere meg lenger, men litt rart at hver gang jeg er inne her er det samme spørsmålet oppe, og det kan gå noen dager mellom hver gang.

Skrevet

...sååå da lager du enda ett?

Skrevet

Hehe har sluttet å lese sånne. Pengene komme liksom ikkje fortere av den grunn hehe. MEN gleder meg til dei kjem då uansett:)

Skrevet

så enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

yepp. så ble du med på karusellen og laget ett innlegg du også:-)

Er vel ikke så vanskelig å overse disse innleggene om de plager deg? Det er en bitte liten overskrift, les den neste du så får du en bedre dag:-)

Skrevet

Det er også flott med alle tusen innleggene om når foreldrepengene eller barnetrygden kommer. Det er ganske lett å finne info på nav eller skatteetaten - en sklle uansett tro det er mer pålitelig enn hva alle her inne sier... hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...