Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vet hun hva det betyr å ha en "inside" liksom? Skjønner hun ikke at det er noe seksuelt? Geeez....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 For alt du vet er det godt mulig at hun går rundt med en knallhard en "inside".
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Så inside må alltid bety noe seksuelt? Hm, skal tro hva de tenkte på, de som laget fjortisbladet InSide? Vel har de blitt kritisert for å fokusere drøyt mye på sex, men jeg tviler på at tittelen har sånne undertoner. For ikke å snakke om mødre i england som ber ungene sine komme inside, rart de ikke blir anmeldt for pedofili. Tror det er heller du som er litt lite gjennomtenkt jeg hi.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ALDRI hørt om at "inside" betyr noe seksuelt. Så den må du i såfall forklare
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Sier vel mer om din tankegang enn hennes HI..?!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 -he. Hva noen får seg til. har aldri tenkt noe annet enn baby inside jeg da.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Ser ikke på det som noe seksuelt, mer som dårlig norsk....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Enig med HI, og jeg er halvt engelsk. Å si at man har en inside, er ensbetydende med å ha en kuk inni seg.
Tommage♀♂ Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Vel, hva vet vel dere om hva hun drev med da hun lagde nicket? Alt folk skal legge seg opp i...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Ufattelig idiotisk og meningsløst å lage et innlegg om nicket til ei dame her inne da. GUD. Få deg en hobby, HI. Og til deg som er halvt engelsk: Ensbetydende med å ha en kuk inni seg når en sier "med en inside"? Jeez, at du er halvt engelsk har jeg vanskelig for å forstå. "I have a baby inside my tummy", det går jo FINT an å si det? Nå er det ikke det som står i nicket hennes, men de aller fleste oppegående her inne skjønner jo såpass..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 If you have it inside, you cannot have it outside, yeah? If you have it so big on the outside, then why the hell go inside, yeah? It's not inside the outside, innit?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #17 Skrevet 24. juni 2008 Oh My God -blir forkortet OMG.. Og bryr meg fint lite om nicket forøvrig!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er også engelskspråklig, og ler meg ihjel av alle de teite nickene på norsk-engelsk. Her forleden så jeg en som kalte seg "Princess of Belly". Mener hun prinsessen i magen, over magen eller over ALLE mager? Hadde det vært prinsessen i magen hun mente så burde hun nemlig ha skrevet Princess of the Belly. Hvis man ikke mestrer det engelske språk så burde man holde seg unna det i nick, mener jeg. Men det er jo bra å få seg en god latter, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå