Gå til innhold

Blir satt igang den 26.juni.... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter overtidskontroll igår, ble det bestemt at den 26. juni blir d igangsetting. Og fint e da når da itj e tegn på at da vell ut av se sjøl :) Bebisen har da fint i magen...så med 12 daga overtid går greit.

 

Er spent hvordan det vil bli å bli igangsatt. Fødte normalt og fort sist gang. Vannavgang hjemme, rier i 3 timer, så var gullet ute.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en fin dato og få barn på:) vi blir tatt med keisersnitt den 26.juni.

så dette blir spennende. du får ha masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...