mamma sin kompis Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Etter overtidskontroll igår, ble det bestemt at den 26. juni blir d igangsetting. Og fint e da når da itj e tegn på at da vell ut av se sjøl Bebisen har da fint i magen...så med 12 daga overtid går greit. Er spent hvordan det vil bli å bli igangsatt. Fødte normalt og fort sist gang. Vannavgang hjemme, rier i 3 timer, så var gullet ute.....
daniel i magen Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 det er en fin dato og få barn på vi blir tatt med keisersnitt den 26.juni. så dette blir spennende. du får ha masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå