Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmffffffffff(/)(¤#/=#")¤(¤=?)(¤#?="=""//&&&&%%%!"&%#&/#)="#=E#)/#%!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon.. Noen som har en overdose med tålmodighet som de kan dele med meg? Jeg trenger en akutt injeksjon! Skulle vel helt hatt det intravenøst i 3 dager.. - men akk, nå er det jo ferietid og da må man akseptere alskens tull og dumheter fra mennesker man rett og slett bare må forholde seg til, selv når man helst ikke vil... Sånn! det var dagens utblåsning..
tebekaa Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Du kan få litt av meg! Jeg er litt i overkant tålmodig noen ganger, og så har jeg blitt ganske god på teflon-metoden. Værsågod forsyn deg!
frøydis m/ 4 Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Kunne godt tenkt meg en dose jeg også kjenner jeg!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Bare ta litt du ... det er sikkert flere som har behov for litt ekstra nå rett før ferie og greier. *forter meg å suge til meg alt jeg kan finne av tålmodighet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå