Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 flyttet for over en mnd siden fra en by til en annen by... begge byene ligger i vestfold. men har nå ett spm, har fått betalt OS og det andre fra den første byen helt fram til nå... tenkte litt siden vi skal snart på kontantstøtten at jeg får ringe og høre om alt fra har er i orden, for trenger jo penger som alle andre.... ringte så og byen jeg har flyttet til sa at de ikke hadde motatt papirene om saken min, og byen jeghar flyttet fra har opphørt saken min... hallo hva skjer, ingen som veit det på nav. lurte på om noen andre har vært i lignende situasjon som dette? får man etterbetalt og hvordan blir det med bidrag som er ordnet fra nav?? får jeg disse? og kommer os til normal tid i juli??
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ja, jeg har vært i samme situasjon der jeg flyttet fra Oslo til Halden.. Oslo overførte saken til Halden, men Oslo utbetalte pengene i mellom tiden til Halden hadde fått min sak selvom jeg bodde da i Halden på det tidspunktet. Fikk brev at nå var det Halden som skulle utbetale mine stønader ol. Men så plutselig så fikk jeg ikke barnetrygd+ utvidet. Ringte derfor Nav Halden og da de skulle utbetale den. Men da var det så at jeg skulle få dobbelt neste mnd. Sikkert fordi Oslo hadde oversent for sent til utbetaling eller noe, så da hadde Oslo stoppet utbetalingen. Teit spør du meg rett før utbetaling.. Ringte Nav Halden og de utbetalte da jeg sa at jeg ventet på de pengene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå