Gå til innhold

Å NEI!!!!

kua kalva,drektig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan i alledager skal jeg klare dette?

mannen får ferie 14 juli, samme dag kommer svigers,sansynligvis, de har med seg sin totalt ufordragelige dachs, og de vet ikke hvor lenge de skal bli.

fikk vite på fredagen at de kommer da.

greit nok, jeg liker svigermor jeg.

men min egen hund må flytte til mamma å pappa mens de er her, siden svigers sin hund renner på alt på 4 bein,og jeg vill ikke at min egen hund skal sloss.

men

så får jeg besøk av min 3menning med mann,2 barn og 1 hund, de kommer rundt den 18 juli, dette har vært avtalt lenge, mangemange mnd.

og deres hund er en snill hannhund så det blir ikke noe problem.(min og svigers sin er begge tisper)

jeg fåreslo til mannen min,at svigers kansje kunne bo hos mammaen til svigerfar noen dager, hun bor 10 min herifra, men da ble han kjempesur:( og det var virkelig ikke meningen, liker som sagt svigers jeg, men huset fullt av 3 familier på samme tid som at jeg kan føde nårtid som helst på den tiden, er ikke særlig fristende, og siden vi hadde avtalt med 3 menningen min først, så synes jeg de har litt førsterett på og være her, vi viste jo for mange mnd siden at de skulle komme da, mens svigers aldri har sagt noen dato, og det er ikke helt 100%sikkert at de kommer på den datoen de har oppgitt nå heller:(

svigers har tross alt annen familie her de kan bo hos,omså bare noen dager, det har ikke 3menningen min, og helt ærlig, så er det lettere når 3menningen min er her, barna kan leke sammen, og jeg får slappet mer av. + at min egen hund kan bo hjemme, og hun er veldig avhengig av meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut med svigers :)

De maa da skjoenne at det kan bli mye med huset fullt og flytter sikkert fint ut noen dager.

Skrevet

oi...glemte og skrive,at mannen min at jeg skal avlyse med min familie, for svigers har førsterett på og være her, siden jeg kan føde i den tiden, så hvis de var heldige så fikk de møte mini før de dro igjen:/

men det får de jo om de bor hos mammaen hannes og, og dessuten har jeg 0 planer om å føde, med huset fult av folk, da rømmer jeg til mamma

Skrevet

Hmmm, får håpe mannen din endrer mening når han får tenkt seg om.... Er jo en selvfølge at de dere først har gjort avtale med ikke skal vike plassen for noen andre. Lykke til med både gjester og etterhvert fødsel!

Skrevet

Uff, ikke mye forståelse å spore hos din mann. Dersom det ender med at alle skal bo hos dere, synes jeg du er i din fulle rett til å flytte hjem til din mamma i noen dager. Hvem orker å ha huset fullt av bikkjer, unger og voksne rett rundt termin??? Stakkars deg. Lykke til med besøk og fødsel! Håper dere finner ut av det.

Skrevet

ikke jeg i allefall, kjenner jeg er lettere stresset nå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...