Gå til innhold

Symptomer kommer og går.......Hva med dere?


proppeloppen

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er litt frustrerende.....at symptomene kommer og går. De dagene jeg ikke kjenner noen ting, blir jeg ganske tankefull. - Er jeg gravid eller er jeg ikke!! Jeg er 6+2 uker på vei og skal ha UL om 9 dager. Det blir greit å få bekreftet at det er liv der, slik at en kan roe seg ned.

 

Hva med dere, jenter? Føler dere også det samme?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ja, sånn er det med meg også, og jeg er i uke 8 nå. Har ingen veldig kraftige symptomer uansett, men noen ganger (det kan gå flere dager i strekk) kjenner jeg absolutt ingenting! Det er utrolig slitsomt, da er jeg sikker på at det ikke er noe mer. Da kunne jeg ønske at jeg heller lå hjemme og spydde ;-)

 

Men det er bare tøys, vi kan være glade for at vi ikke er dårlige! Det betyr jo absolutt ikke at den lille ikke vokser og har det bra. Det er bare litt vanskelig å se for seg at man er gravid når magen er flat og formen er på topp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det likt jeg og, sliter med "menssmerter" i magen til tide og utide...i begynnelsen var det hver dag..men nå kommer det og går...veldig slitsomt...Har lest at det er normalt og at det er livmoren som utvider seg, men det gjør at jeg går konstant å kjenner etter om smertene er sterkere i dag enn i går osv...redd for å spontanabortere.

Ellers sliter jeg veldig med trøtthet. Dette er konstant, og uansett hva jeg gjør eller hvor mye jeg sover hjelper det ikke! :-/

 

Håper ting bedrer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempeglad da jeg kjente at jeg begynte å bli litt trøtt og litt svimmel, og tenkte YES nå er det noe på gang. Men den siste uka har jeg kjent veldig lite. En ettermiddagshvil må jeg ha, men det kan kanskje skyldes grått og trist vær ;) Skulle gjerne ha fått bekreftet at alt står bra til i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Takk for at dere tok dere tid til å dele dette med meg. Det er alltid godt å høre at det flere som sitter med de samme tankene (selv om tankene ikke alltid er positive).

 

Lykke til alle sammen

 

Måtte vi bare bli rundere og rundere (over magen) - smil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...