bøllefrøene Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 noen som kan dele noen erfaringer! mine gutter er 3,5 mnd og jeg har fått beskjed på helsest. at jeg kan begynne litt grøt.. jeg har gitt i 5-6 dager... har brukt småfolk sin start grøt ( syns det var lettvint at den skulle blandes med vann) en syns det er ok, men spytter ut litt.. den andre spytter ut alt hver gang. har prøvd å lage den tynn.. prøvd å gi både når de er skikkelig sultne og ikke. gir som regel melk før og etter.. noen som har tips.. burde jeg lage den enda tynnere og gi den fra flaske ( som velling) men tenker jo at de må vende seg til skje..hm.. noen som har tips.. hvor land tid brukte dere før dere kunne gi en hel posjon.. har prøvd med 2 - 5 skjeer!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 jeg vennet jenten min til grøt på 2 dager bare.. først med skje, men det venner de seg fort til hvis de liker grøt. nå gir jeg litt grøt om morgenen med skje og i flaske om kvelden, fordi da får jeg i henne mer og hun sover bedre. Det kommer vel litt ann på barnet ja.
line_n & sara Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 prøv å bland grøtpulveret med mm istedenfor vann, iallefall i tilvenningsfasen.
bøllefrøene Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 takk for svar.. får prøve med mm ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå