Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har så mye plager, men aner ikke hva som kan være galt med meg... -Alltid vondt i muskler og ledd. Vært til MR, men fant lite utenom at nederste skiven i ryggen er skjev. -Problemer med magen. Noen ganger er det full forstoppelse, mens det andre ganger går rett igjennom -Lagt på meg mye i det siste (15 kilo på 1,5 år). Går ikke ned selv om jeg trener 3 ganger i uka og spiser sunt. (grete roede) -Depresjoner som går opp og ned har holdt på i sikkert 10 år -Utrolig sliten hele tiden - sover gjerne i 10-12 timer, og orker nesten ingenting... Et slit å komme seg opp av senga Skal det være sånn eller?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Høres ut som klassiske symptomer på lavt stoffskifte. Har du sjekket det?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 skulle til og si det samme. sjekk stoffskifte hos legen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 det skal jeg sjekke opp i! Takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Leste litt om det på apotek1 sin side nå, og jeg har jaggu alle symptomene som står der utenom hevelse i hender og føtter. Tror jeg skal sjekke opp i dette, ja! HI
Loglady Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Det er helt utrolig at legen ikke har sjekket dette før. Hvis det viser seg å være lavt stoffskifte, får du piller, og blir helt fin (dosene må justeres fra tid til annen). Vær også oppmerksom på at lnoen eger vurderer verdiene ulikt, og at kropper reagerer ulikt på de forskjellige verdiene. Skaff alltid en second opinion hvis du ikke kommer noen vei. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Takk for tips:-) Ja legen har jo ikke oppdaget det, men legen min ser ikke på meg en gang, bare spør hvor lenge jeg vil ha sykemelding... Akkurat som om det er sykemelding jeg vil ha - jeg vil bli frisk! HAr fått meg ny lege nå da... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå