*Lunamor* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Så kom tr idag på dag 27. Sikkelig nedtur, for nå kjenner jeg at denne prøvinga begynner å bli slitsom...Alle sier at jeg må slappe av og ikke tenke eller stresse med det, så blir jeg sikkert gravid til slutt. Men det er lettere sagt enn gjort. Har tenkt på å kanskje legge vekk bim-sidene nå i sommer, kutte ut el-testing og jakten etter symptomer, da jeg kjenner at babytankene opptar mye tid og tanker. Har gått uten prev siden aug 07, og prøvd aktivt siden jan 08. Det eneste positive er at syklusen min har de to siste pp blitt redusert fra 42 dg til 26 dg, og da blir ihvertfall ventetiden litt kortere. Når jeg begynte her inne på bim i januar var det mest for gøy, og hvor spennende det var å dele denne prøvefasen med dere andre. Men nå kjenner jeg jeg lar det gå inn på meg at så mange her inne blir gravid, og ikke jeg....Jeg beundrer så mange av jentene som har langt flere pp enn meg, og har et pågangsmot jeg ikke kjenner maken til! Er det andre enn meg som er redd for at det er rett og slett "psyken" som hindrer meg å bli gravid? Huff, beklager sytingen, jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå