Gå til innhold

GRUER MEG SÅNN TIL ULTRALYDEN:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det bare er meg jeg, men jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til ultralyden.. Har mistet to ganger tidligere å klarer ikke å forestille meg at alt liksom skal være i orden der inne..

Har aldri gått så langt som jeg er nå da (16+6) så det burde jo være et godt tegn.

Men, jeg klarer ikke å slutte å tenke at det kommer til å være tomt inni der... Eller enda værre, noe alvorlig galt med babyen min.. HUFF!!!

Noen som hadde samme tankene, men som kom lykkelig ut fra ultralyd eller?? Trenger noen "Go- ord"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Jeg hadde det på samme måte på første ul.

Pg.a en MA for noen år siden, hadde jeg ikke store forhåpninger.

I tillegg hadde jeg blødd forholdsvis mye i nesten en uke,

så jeg var helt sikker på at det hadde gått til h....!

Jeg klarte ikke engan å se på skjermen før JM sa " ja, her ser alt fint ut ".

Helt utrolig å se at hjertet slo, og det begynte å gå opp for meg

at det faktisk kunne gå bra denne gangen. ( dette var i uke 6 )

Hadde en ul til i uke 10, og var like nervøs, men fortsatt var alt bra.

Var på standard ul i uke 17, og var nervøs fordi det da ville være

ganske klart om noe var galt.

JM viste frem armer og bein, ryggrad osv, og fant ut at det var ei lita jente som lå der inne :0)

Etter dette har jeg roet meg helt ned, og er trygg på at kroppen

gjør det den skal.

Lykke til, du skal se det blir moro :0)

og jeg var forberedt på nesten hva som helst.

Skrevet

Gruer meg jeg også....og gjorde det ved de to andre svangerskapene også...De gangene var alt i orden:-))

Er vel slik vi er..redde for det verdifulle vi har i magen:-)

Heldigvis..trøster jeg meg med...så skjer som regel ikke det vi er redde for.De fleste går med velskapte små mirakler:-)

Lykke til...du har virkelig noe å se frem til:-))

Klem

Skrevet

TUSEN TAKK:) Det hjalp litt å høre at det er flere som var nervøse.... Har UL 11.07... Krysser fingre å tær...

Skrevet

jeg gruer meg også veldig til ultralyden jeg skal ha på torsdag. skal på fostermedisin i trondheim for å undersøke alle organer og sjekke at alt er i orden med fosteret. forrige gang jeg gikk gravid fant de flere misdannelser i uke 15, så jeg måtte avbryte sv.skapet. er så redd for gjentakelse.. men det går nok helt sikkert bra med både deg og meg=) masse lykke til!

Skrevet

Åh, jeg gjenkjenner følelsen. Jeg hadde flere blødninger før uke 12 og da jeg fikk komme på en tidlig UL var jeg så sinnsvakt sikker på at det ikke kom til å være noe liv der inne at jeg ikke orket å se på skjermen. Jeg skalv av redsel, men så viste alt seg å være i orden likevel. Det var noen grusomme sekunder fra gynekologen hadde satt på maskinen til hun kunne berolige meg. Har aldri vært så lettet i hele mitt liv!!

Det går nok bra, skal du se. Bare slapp av og ikke bekmyre deg for mye! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...