Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Leste et innlegg her om damer med vogndilla og som bare må ha! Jeg er så fornøyd med vognen jeg kjøpte når LilleM ble født at jeg bare må skryte.. Legger ut link her: http://www.pegperego.com/page.php?sid=d1efd70cd40a9cc9a06551b25b2aa940&pageid=IJVNL001&idf=04&idp=0000000147&cl=N Og det beste av alt: den har en liggelengde på 110 cm!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jepp, det er nok Attpåklatten som har den største dilla...... Hun har vel kjøpt ny vogn sånn ca. annenhver mnd i 2 år nå..ha ha ha haha. Men nå er hun på ferie, og da trenger hun sikkert en ny vogn når hun kommer hjem :-DD Jeg har mer eller mindre sluttet med vogn til Knerten. Dvs jeg har en helt grei trille som han sover godt i..... og den har han arvet av Storebror......pssst... ikke si det til noen da:o) At jeg bruker samme vogn til Knerten som jeg gjorde til Storebror:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Fikk ikke frem noe på den linken jeg.... Og ja, jeg har virkelig hatt fullstendig vogndilla med lille rosa:-) Men nå er det slutt altså.... Kjøpte jo ny sportsvogn før vi reiste til Hellas og vi er sååå fornøyd. Den tåler hard bruk, sand, ulendt terreng, brostein og alt som dukket opp. Den er 110 cm i liggelengde og helt super til vesla som er av den lange sorten. Hun koste seg oppi vognen og den var lett å håndtere. 4 hjul gjør den solid å håndtere og den er trygg å ligge i. Det eneste jeg aldri har vært glad i er stålkurver under, for jeg synes det kan bråke litt når man triller i ulendt terreng, men bortsett fra det er vogna helt topp! Selv om sambo ønsker seg en GT Safari igjen da..........for den solgte jeg jo, og han var så glad i den:-) Jaja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå