Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Tror mini har fått vannkopper jeg... Hun har fått to runde "blemmer", en på brystet og en i panna... Svigermor er jo barnevakt når jeg jobber dagvakt, og for 1,5 uker siden fikk hennes fostersønn vannkopper mens jenta vår var der. Hun ble sendt til tanta til sambo med en gang, og svigermor hadde henne ikke før vannkoppene til gutten var tørket... Kan hun allikevel ha fått det tro? Hvor lang tid tar det før det bryter ut på skikkelig hvis det er vannkopper? Og er det dumt om hun får det nå? Hun er bare snart 10 mnd...
hit og dit Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ho kan vera heldig. Dei to små blemmene kan vera alt ho får. Små barn takler ofte vannkoppane betre enn voksne, at ho er under året er kanskje ikkje det beste, men ikkje fokuser på kva om. Bror min fekk dei i den alderen der, og han fekk ganske stort utbrudd, ifølge legen hans da var han ein av få som reagerte så kraftig. Håper og trur det blir betre for dåke. =)
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar=) Ja vi får håpe hun ikke får så stort utbrudd=)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Det går helt fint å få det når de er så små! Minstemann var 11 mnd da han fikk det, ble smittet av storebror. Begge to hadde endel prikker men var ikke plaget av det. Godt å bli ferdig med. Husk at de er smittsomme så lenge prikkene har væske i seg. Du vil se flere ikveld eller imorgen, men husk at noen bare får et par stk! "Hvitvask" hjelper mot kløen, fåes på apoteket. Inkubasjonstiden er opptil 3 uker!
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Hei! Dess før, dess bedre. Jeg utsatte min lille for vannkopper... men han fikk det ikke likevel. Jeg fikk det da jeg var voksen. Det var pyton!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar! Dvs at vi må være hjemme med henne i noen dager da... Jaja, vi får prøve å finne ut av en plan...=P ingen av oss kan eeegentlig være borte fra jobb så jeg får se om jeg får byttet noen vakter...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Nå har jeg kledd av henne og sjekket hele henne, og fant 10 (!) til... Er nok vannkopper dette, ja... Ser ut som om det blir meg som må være hjemme her ja... dumt egentlig, siden jeg bare har jobbet der i 2 måneder men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå