Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Fikk en sånn av min svigerfar i går siden lilleterroristen min kastet min gamle telefon i en bøtte med skittent vann. Den tålte ikke det.. he he, men så har det vært en god telefon forr meg i snart 2 år.. og det er jo eldgammelt i telefonverden. Er det noen som har noe kjennskap til den nye jeg har fått da? noen bra tips jeg kan få, så jeg slipper å lese bruksanvisningen? he he
Gjest irismor Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er veldig glad i min. Den dagen den tar repern ja da blir det krise, da får jeg kjøpe meg en ny K810i. Hva lurer du på? Bare å spørre ;-)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 bare lurte på snarveier og lure ting en kan gjøre med den egentlig. Jeg er veldig konservativ mht mob.bruk.. bruker den stort sett til ringning og sms, og bilder selvfølgelig. kameraet er bra er det ikke?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd med min...akkurat fått den. Er ikke akkurat av de som er ute etter siste skrik...men synes den har et ok kamera og så har den gode taster :-) Veldig grei meny også...
3 blå Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har også den, og er kjempefornøyd Ganske enkel å bruke og tar gode bilder.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 ja den er super..er såååå glad i min =)=) den er super,kamera er supert,bruker ikke annet kamera.. eneste som er å utsette på den er litt for lite minne.. skulle gjerne hatt en bedre minnepinne som kom med,koster jo 5-600 kr for et større.
Gjest irismor Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Gå inn innstillinger og klikk deg inn på snarveier. Så lager du snarveier. Når du skal bruke snarveier så er det den "styrepinnen" i midten. Kjempefin å ta bilder med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå