Gå til innhold

Sony Ericsson K810i mobil, er det en god mobil?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Fikk en sånn av min svigerfar i går siden lilleterroristen min kastet min gamle telefon i en bøtte med skittent vann. Den tålte ikke det.. he he, men så har det vært en god telefon forr meg i snart 2 år.. og det er jo eldgammelt i telefonverden. Er det noen som har noe kjennskap til den nye jeg har fått da? noen bra tips jeg kan få, så jeg slipper å lese bruksanvisningen? he he

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Jeg er veldig glad i min. Den dagen den tar repern ja da blir det krise, da får jeg kjøpe meg en ny K810i.

Hva lurer du på?

Bare å spørre ;-)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

bare lurte på snarveier og lure ting en kan gjøre med den egentlig. Jeg er veldig konservativ mht mob.bruk.. bruker den stort sett til ringning og sms, og bilder selvfølgelig. kameraet er bra er det ikke?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min...akkurat fått den. Er ikke akkurat av de som er ute etter siste skrik...men synes den har et ok kamera og så har den gode taster :-)

Veldig grei meny også...

Skrevet

Jeg har også den, og er kjempefornøyd :) Ganske enkel å bruke og tar gode bilder.

Skrevet

ja den er super..er såååå glad i min =)=)

den er super,kamera er supert,bruker ikke annet kamera..

eneste som er å utsette på den er litt for lite minne..

skulle gjerne hatt en bedre minnepinne som kom med,koster jo 5-600 kr for et større.

Gjest irismor
Skrevet

Gå inn innstillinger og klikk deg inn på snarveier. Så lager du snarveier. Når du skal bruke snarveier så er det den "styrepinnen" i midten.

Kjempefin å ta bilder med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...