Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Skal få tidlig UL av legen pga komplikasjoner forje svangerskap.Lurer på hvor tidlig man kan se hjerte slå, se noe i det hele tatt?
har-jente-gutt-og-? Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har vært på tidlig ul pga flere SA. Med sønnen min så vi hjertet slå i uke 6. På torsdag skal jeg på ul. Da også uke 6. Spennende.
TulleMor09&11 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 eg og skal på ul på torsdag, da er eg 7 uker påveg... så me håper at vi får sjå hjerta slå... gleder oss kjempe masse
Lykkelig-nr1 Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg var i uke 6 og fikk se et lite frø og at hjertet slo, kjempespennende! Håper du også får se det:) Lykke til!
småsmurf Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg var på innvendig ul i uke 5+0, så da en fostersekk som var på størrelse med en ert, men legen kunne ikke si at det var et embryo, kunne like gjerne være en vannbobble.. Men på ul i uke 6+0, så jeg en fostersekk på størrelse med en drue, men det var ikke mulig å se noe innhold enda, å det var ikke noe gang på hjertet da. Skal på ul i uke 8, så det blir nok mer interesant=)
flypapir Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Maria og lille spire: Jeg har alltid hatt med mannen på tidlig ul. Godt å ha noen å dele glede (evt sorg) med..:)Han er uansett så fokusert på det som skjer på skjermen at han ikke tenker på at en lege styrer rundt med en stav inni meg...
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 ok..da bør jeg vel få han til å være med da:) er helt nytt for meg dette så..=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå