Gå til innhold

Idag er min bursdag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er min bursdag... :) Og det eneste jeg ønsker meg er en positiv test.. men litt tidlig å teste når IKM er søndag 30.. har noen symptomer, (eller innbilte ihvertfall hehe....) press i tennene, stikninger i korsryggen, EN øm pupp (hehe, vet d hørest teit ut, men det er sant), litt murringer i magen, men ellers ikke så mye.. :) Håper virkelig........ Har sååååå lyst å teste.... Tenk å kunne få en positiv test på bursdagen min da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye med dagen din :)

Håper du får en posetivtest rundt hjørnet :)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen godjenta mi! :) Jeg hadde en SA på lørdag. var 7 uker på vei. skikkelig trist! men bare til å prøve igjen. Lykke til med bursdag og testing. skal krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Det var trist å høre da... :( Håper det går greit med deg, og at du fortsetter prøvinga optimistisk :) Skal prøve å vente til helgen med å teste.. men kan ikke love at jeg greier det ;)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Gratulerer med dagen gojenta!!!! Krysser figrene for deg at testen er positiv til helgen!!

Alltid beredt: det var leit å lese...uff... Vet ikke hva man skal skrive når sånnt skjer men...kanskje man får en SA fordi noe var galt? Jeg tenker i allefall slik... Gud...budda...høyere makter...eller hva man tror på eller ikke... Han/de/det...ville ikke tatt et uskyldig barn hvis h*n var ment til å leve. Må bare tenke at man blir gravid til slutt med det barnet man skal oppfostre, elske og lære ting til...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...