Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Idag er min bursdag... Og det eneste jeg ønsker meg er en positiv test.. men litt tidlig å teste når IKM er søndag 30.. har noen symptomer, (eller innbilte ihvertfall hehe....) press i tennene, stikninger i korsryggen, EN øm pupp (hehe, vet d hørest teit ut, men det er sant), litt murringer i magen, men ellers ikke så mye.. Håper virkelig........ Har sååååå lyst å teste.... Tenk å kunne få en positiv test på bursdagen min da.....
kei80 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 GRATULERER så mye med dagen din Håper du får en posetivtest rundt hjørnet
Lovehearts Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer så mye med dagen godjenta mi! Jeg hadde en SA på lørdag. var 7 uker på vei. skikkelig trist! men bare til å prøve igjen. Lykke til med bursdag og testing. skal krysse fingrene for deg
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Det var trist å høre da... Håper det går greit med deg, og at du fortsetter prøvinga optimistisk Skal prøve å vente til helgen med å teste.. men kan ikke love at jeg greier det
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer med dagen gojenta!!!! Krysser figrene for deg at testen er positiv til helgen!! Alltid beredt: det var leit å lese...uff... Vet ikke hva man skal skrive når sånnt skjer men...kanskje man får en SA fordi noe var galt? Jeg tenker i allefall slik... Gud...budda...høyere makter...eller hva man tror på eller ikke... Han/de/det...ville ikke tatt et uskyldig barn hvis h*n var ment til å leve. Må bare tenke at man blir gravid til slutt med det barnet man skal oppfostre, elske og lære ting til... Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå