Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 På fredag hadde jeg bt på 139/89 (eller no) - litt lavere enn jeg hadde på de to målingene før. Men jeg hadde fått protein i urinen. Blir fulgt opp tett nå og føler meg jo forsåvidt fin i formen, men jeg kjenner at jeg er litt spent på utviklingen av dette her... Prøver å ikke tenke på det, men er veldig var for alle signaler som kan tyde på at det er noe galt. Har pakket ferdig det meste som jeg skal ha med på sykehuset, og burde vel gjøre klare en bag til frøkna også, så mannen min kan konse mest på praktiske ting som å få frøkna til mormor og meg til sykehuset dersom noe plutselig skulle for verre seg.
line_n & sara Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 da er vi sannelig spente, vi og! hold dib oppdatert går nok bra dette, håper bt holder seg lavt
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg fikk høyt blodtrykk og protein i urinen. Fikk komme på kontroll på KK. Høyt blodtrykk, men ingen protein plutselig. Uansett, legen "strippet" meg i håp om at det kunne sette igang fødselen. Dette var en Fredag. Søndag kl 00.01 kom mini til verden =) Så om dem ikke vil sette deg igang kan du jo høre om dem kan strippe deg lykke til!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 hmm... fristende tanke! Men ble jo tøyd litt sist og det var ikke sånn kjempe deilig! hehe! Vil jo helst unngå å bli satt i gang, er liksom best for oss begge om alt går naturlig, men har vurdert akupunktur. Får høre hva legen sier i dag. Irriterende at jeg skal dit så sent altså... 14:30... jo lenger ut på dagen jo lenger ventetid!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Enig i at du kan få de til å strippe deg, jeg ble lagt inn på rugekassa på føden i april jeg fordi jeg hadde lite fostervann, kom inn fordi jeg ikke kjennte liv. Ble strippet om ettermiddagen den 10 april den dagen jeg kom inn. Morgenen etter kl 11.10 var gutten ute. Så det kan gå fort. Håper babyen din snart kommer nå
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Masse lykke til.. Husker du spurte om Bt innføring.. hehe..
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Hmm... visste ikke at stripping kunne være så effektivt... Nesten litt skummelt jo! Jeg gleder meg til å føde og til å møte lille knotten, til å få igjen kroppen min og bli kvitt de plagene jeg har, men jeg merker jo at jeg på en måte gjerne kan vente en stund til... Enkelt å ha bare ett barn å forholde seg til.
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 HEHE, sprøtt!!! Kom til legen i dag og regnet med at nå var det bare å gå rett hjem og legge seg og ta det med ro til termin, men jommen var ikke både bt og protein sånn som det skulle.... I tillegg hadde jeg gått ned to kilo på en uke, så da har jeg vel blitt kvitt litt vann.... uten at jeg har merket noe særlig til det. Ja, ja... da går jeg vel til termin og vel så det, da... 12 dager over sist gang.
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2008 Dytter, jeg... var jo en som ville holdes oppdatert i hvert fall! ...også ble jeg jo i grunnen veldig glad etter kontrollen, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå