gullunge+1imagen Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Huff, hvor jeg gruer meg.. med ofte og kraftige kynnere i uke 25-27 (i 27 nå), og negativ urinveisinfeksjon-prøve skal jeg til lege for å snakke om resten av tiden i svagerskapet. Jordmor på føden vil ha meg i sengeleie og lege vil sykemelde meg ut svangerskapet så ting ser vel ikke så positivt ut for meg.. Jeg er livredd for å føde nå i nærmeste fremtid med tanke på hvor vondt baby får det, og så har jeg en liten gutt på 2 år som jeg enda skulle få ha 3 mnd med før baby kommer, får jo aldri tilbake tiden der jeg bare var hans mamma.. Ferietur til sverige og til mine foreldre nordpå, masse sommerplaner.. det ser ut som dette ikke kommer til å la seg gjøre.. det skjer så mye rundt meg akkurat nå at jeg rekker ikke tenke.. Må dra nå, ønsk meg lykke til da, ser ut til at jeg trenger det.. :/
Trollkatt Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Uff da, lykke til! Håper det blir bedre enn forventet
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Lykke til! Håper alt ordner seg på den beste måten for deg. Min mor måtte holde sengen fra uke 28 da hun var gravid med min bror, men alt for å beholde ham inne i magen lengst mulig. Du får bare fokusere på ditt og babyens beste!! Skjønner godt at det er vanskelig med tanke på toåringen din, som du ikke vil miste tid med. Men selv om du blir sengeliggende kan du få mye kvalitetstid med ham, men på en litt annen måte. Dere kan lese mye bøker mens han ligger eller sitter ved siden av deg, tegne, og leke med figurer. Det er bare å bruke fantasien!! Lykke til i alle fall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå